علل بزرگ شدن کلیه ها و درد پشت

چهار شنبه 28 فروردين 1392
ن : lafee

علل بزرگ شدن کلیه ها و درد پشت

 


کلیه بزرگ مراجعه به کلیه ها بزرگتر از نرمال در size.As ساختار نرمال کلیه تغییر است، می تواند منجر به بسیاری از problems.Back درد اغلب رخ می دهد به همراه با kidneys.What بزرگ، علل بزرگ شدن کلیه و کمر درد؟

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)

بیماری کلیه پلی کیستیک بیماری ارثی است که در آن کلیه تعدادی از کیست است. به عنوان کیست در اندازه را افزایش می دهد، آنها را بزرگ کشش kidneys.The کپسول کلیوی و فشرده سازی به بافت کلیه مجاور می تواند در نتیجه کمر درد. درمان طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک در چین

هیدرونفروز

در هیدرونفروز، جریان پشت ادرار، می تواند باعث به تصویر را بزرگ تر ببینید. شرایط kidneys.In راست، ادرار نهایی را از طریق لگن عبور می کند و سپس به ureter.However تخلیه، اگر یک ناهنجاری ساختاری و یا سنگ در محل که کلیه ملاقات حالب است رخ می دهد، باعث افزایش جریان ادرار را مسدود، در نتیجه در kidneys.Infection بزرگ در معرض خطر رخ دهد به علت به باکتری های موجود در ادرار است. عفونت کنترل نشده می تواند منجر به درد شدید پشت.

تومور در کلیه

در صورتی که تومور در حال رشد در کلیه وجود دارد، می توان آن را کلیه به نظر می رسد های بزرگ شرایط ultrasound.This معمولا تنها یک کلیه را تحت تاثیر قرار. بیماران ممکن است وجود خون در ادرار و درد پشت داشته باشد.

دیابت

دیابت می تواند باعث مولکولهای قند مانند در فیلتر از کلیه گیر کرده به نام glomeruli.This می تواند باعث التهاب در کلیه ها می شود، منجر به تجمع التهابی سلول های سفید خون در kidneys.As نتیجه، آن را باعث تورم کلیه و صدمه به کلیه دائمی است.

ترومبوز ورید کلیوی

کلیه های بزرگ ممکن است به علت ترومبوز ورید کلیوی است. همانطور که رگ توسط لخته خون مسدود شده، جریان خون از طریق کلیه ها نمی توان دور گرفته به طور معمول، در نتیجه بزرگ شدن کلیه ها.

بالا علل بزرگ شدن کلیه ها و کمر درد است. به عنوان بیماری می تواند عملکرد کلیه را بدتر کند، مهم است که برای بیماران به دنبال یک درمان تهاجمی به اندازه کافی در اوایل.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پشت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.